17 november - 08.

Jag måste säga att jag är fruktansvärt glad över att jag
klarade samhällsprovet, nog var det på marginalen alltid
men det som räknas är G:et som står på provet nu! jag kan
då fan inte fatta att det är sant, trodde aldrig jag skulle klara
det provet, som jag gruvade.

Och imorgon har jag matteprov, först skriftligt sen om jag
måste komplitera så tar jag & johanna det muntligt, jag måste
verkligen tacka dig för allt som du hjälpt mig med! jag fick godkänt
i matte A och jag har dig att tacka, jag kämpar med matte B och du
är helt underbar som försöker hjälpa, tack johanna!
Så måste jag göra psykologi hemprovet imorgon, men det ska jag
och hanna fixa imorgon ;) Sen tror jag inte att vi har något mer i veckan,
hoppas jag iallafall. Jag är less skolan, less alla prov & läxor.

Men det är ju iallafall tur att jag har träningen, gymmet.
Det finns inge skönare än att fara dit & springa en timma
& verkligen känna hur duktig man varit, då tänker jag tillbaka
på hur grymt mycket jag kämpade för min vikt nedgång, visst
fanns det hinder. Men här står jag idag, men den kropp jag ville
ha, och är jag stolt? Men OM!  klart jag är det, finns otroligt många
fetton i den här världen och jag menar, inte vill jag väl dö i övervikt
heller när jag är såhär ung, nej hua! jag är så stolt över mig själv.
Tycker att fler människor här i världen borde tänka på det, vafan.
hur sexig är dubbelhakan egentligen? hahaha
.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 nej, det där orkar jag fan inte med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0