2 november - 08.

Ja det är ju tydligt att man bara dög då och vet du vad det värsta
är? Att jag legat & gråtit nätter för att du var bland dom bästa jag
hade. Det är så sorgligt att jag ska behöva vara ledsen för att det
finns människor runtomkring sig som inte alls bryr sig. Eller du
kanske bryr dig? men du visar det inte. Jag gick & väntade hela
dagen, inte ens 5 minuter hade du tid att slösa på mig. Inte ens
en enda minut och då känner man sig inte speciellt mycket värd.
Du har säkert försökt & jag har försökt otroligt mycket, men jag vet
inte riktigt om jag kan skylla på mig själv den här gången. Jag var
glad över att du hörde av dig & ville ses, men vad hände sen? Hade
du så fullt upp att du inte ens kunde ödsla fem jävla minuter på mig?
Nej, nu lägger jag faktiskt ner det här. Jag hoppas för guds skull du
alltid kommer minnas alla gånger jag funnits där för dig och stöttat
dig, jag hoppas du minns alla skratt vi delade och allting vi hade.
För vet du vad? Jag minns & jag glömmer aldrig.
Jag har lätt för att förlåta - men otroligt svårt för att glömma.


Nej, nu ska jag inte deppa ihop för det där.
Har tillbringat helgen med älskling och jag tackar gud för att du
alltid finns där. Finns ingen som ställt upp så mycket som du &
det finns ingen som kommer med en sån varm famn när man behöver
tröst, jag älskar dig!

Imorgon är det skola, jag är inte ett dugg taggad faktiskt. Men jag får
ju träffa alla söta brudar igen, speciellt hanna. jag saknar dig som en tok!
Det var inte precis tajming att du var i lycksele när inte jag var där och att jag
var i lycksele när du var hos din mormor ;p men imorgon ses vi, gogumman :)
Nu ska jag gå och bada tror jag, mys!

     
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0