20 november - 08.

Nu är det torsdag och jag måste säga att jag är grymt
trött, har suttit med psykologin i tre timmar nu & äntligen
är jag klar. Trodde aldrig jag skulle hinna, men nu är det
där jävla häftet bort gjort ;p Hade utvecklingsamtal idag
också, känns bra att man har högt betyg i omvårdnad, det
är ungefär det som räknas för mig. Sen så gjorde jag klart
matteprovet idag också, johanna sa att det gick toppen för
mig att göra första delen, " du hade otroligt många rätt " så
det känns hur bra som helst! Nu gäller det bara att kämpa,
kämpa & kämpa. Men det har gått förut, så det måste gå nu också.

Peder är så söt, han har suttit och sett hockey under dom här
timmarna och sprungit fram & tillbaka från tvrummet till köket,
han är ju för go.

Imorgon åker jag till malå, får äntligen träffa min älskade maya.
gud vad jag längtar, ska bli så skönt att få krama om dig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0