21 november - 08.

Äntligen fredag! :)
Lämnade in psykologi hemprovet idag, hoppas det
går bra! är lite nervös över det faktiskt, tycker inte att
det kändes direkt bra. Men pappa har babblat om det
psykologiska perspektivet hela tiden, hahaha. han är söt :)
Så imorse hade vi jägarexamen, såg en film om jakt i afrika
mycket intressant ;) Sen hade vi Ronnie the ponnie, vi gjorde
inte så himla mycket då, skulle diskutera om kultur & de enda
vi pratade om var fylla på julafton typ ;p sen fick vi visst höra att
Ronnie tyckte att midsommarstången såg ut som en penis ;)
Ja, han är lite rolig han. Sen hade vi psykologi, skrev lite om
olika behov och så vidare. Sen hämtade mamma mig på skolan
och nu sitter jag här & har packat klart allting inför helgen, åker
till sötaste maya klockan 4 :) Det ska bli så fruktansvärt roligt att
få träffa dig igen, jag har verkligen saknat dig underbara människa!

Jag måste nog ha världens sötaste pojkvän, han är så trött på
morgonen så man kan fråga han vad som helst och man får bara
ett "Mm" som svar, imorse frågade jag massa och tillslut frågade
jag. " är jag ful?" då svarade han såklart "Mm" hahahaha ;p sen
när ja skrek "VA!?" så vaknade han till ba, NEEE. hahaha, åh vad
jag kommer sakna dig. men vi ses på söndagkväll :) JAG ÄLSKAR DIG!




Förresten, jag kan inte sluta nöta
Agnes - On and On.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0