25 november - 08.

Jag har blivit dålig på att skriva i bloggen känner jag,
och det måste jag ändra på!


Skolan idag, faktiskt rätt tungt att gå heldag med en massa
lektioner, man känner sig helt slut i kroppen. Men efter skolan
for jag på gymmet & sprang en timme, skönt nanting.
Så nu blire snart middag, sen ska jag börja sticka på mina
tjocksockar som jag ska göra på syslöjden. Och jag borde
både göra engelska & matte men jag orkade inte ta hem något
av dem, känns som att all min skolork har tagit slut. men snart
är det jul, gud vad jag längtar. Till helgen blire bara massa mys,
blir nog umeå på lördag med mams & shoppa lite :)
Sen fixa fram lite grejer till julen, det är ju trots allt första advent!
Nej, nu ska jag se om min karl är påväg hem så vi får äta någon
gång. Gud vad jag älskar dig Peder Håkansson.

 
GE MIG JULAFTON :)
Kommentarer
Postat av: matilda

Vi är nog många som länktar tills julen (:

2008-11-26 @ 20:09:52
URL: http://matildawells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0