26 november - 08.

Onsdag, faktiskt rätt skön dag.
Imorse bestämde jag mig för att fara
på gymmet tills vi började esv:n & strunta
i jägarexamen och snacka om att det var
tur att jag inte fick frånvaro! Läraren var inte
ens där (som kanske inte är så ovanligt?)
Så jag var på gymmet & svettades i över en
timme, själv var jag där dessutom.
Sen for jag på skolan & gjorde inte speciellt
mycket på syslöjden, hade ju "glömt" mina
påbörjade tjocksockar hemma, som jag inte
ens börjat på. Hur i hela friden ska man hinna
sticka två tjocksockar på mindre än en månad?
haha, inte lyckat.
Sen hade vi svenska, hade bokprat om boken
vi läst "Knappt Lovlig" som katarina von bredow
har skrivit, måste säga att det är sjukt bra böcker
hon skrivit, när man väl börjat läsa går det inte att
sluta och det vore väl jävligt konstigt om det inte var
så, peder gillar "som jag vill vara" också.
Sen hade vi matte, jag klarade nästan provet & det
känns faktiskt bra. Har lite rester bara, men annika
& johanna tyckte att jag gjorde det bra, så nu är det
bara att fortsätta kämpa. Ska gå och till syon och säga
att jag vill ha förlängd studiegång på matte b också,
det får jag inte glömma.

När jag kom hem åt jag middag med pappa & väntade
på att mamma skulle komma hem så vi kunde fara på
stan och fixa det som nyss var en överraskning till peder
men jag var tvungen att säga det till honom, var ju tvungen
att veta hans storlek på fingret! Har beställt två ringar, inte
förlovningsringar då. Men vanliga silverringar som jag
har skickat in på gravering, dom var tokfina. jag längtar!
Sen for vi på dollar & jag hittade mig en julklapp som vi
ska ha i klassen, känns bra att det är bortgjort också!
Och så måste jag ju bara säga hur roligt det är på ett sätt
att vissa inte känner igen en för att man gått ner så otroligt
mycket i vikt ;p jag blir så glad! En mamma som vi träffade
på dollar blev helt paff, " det är inte du, det är en helt annan tjej"
det känns faktiskt roligt att man lyckats! :)

Så nu sitter jag mest och är lite besviken över att mamma
har den nyaste sony ericsson & min nya funkar inte ens, så
jag får gå med min gamla tuktade. det gillas inte.
Nu ska jag nog gå till pappa så han får hjälpa mig med lite
samhälls, vi har både samhälls engelska & omvårdnad till
imorgon. Ibland undrar jag faktiskt hur vissa lärare tänker.

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Peder.
Lämna mig aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0