27 november - 08.

Jag har världens sötaste farmor!
Idag när jag kom hem från gymmet
var hon här & skulle lära mig sticka :)
hon är så söt och så åt hon här & så!

Dagen var rätt dryg, skolan är då så kall
så man håller på att frysa ihjäl och så hade
vi något slags förhör på omvårdnaden, tur
man har en lärare som skrattar åt en ifall man
säger fel på en fråga. Jag fattar inte, är det normalt?
men det finns faktiskt anledningar till varför hon är
som hon är, men det är svinigt gjort.
Så skippade jag engelskan idag, det gillas inte.
jag har blivit slö när det gäller skolan, även fast
jag kämpar på som ett mongo. Men engelskan
orkades inte idag, får ta igen det i helgen tror jag.
Och på lördag ska jag & min kära familj till sundsvall
& shoppa lite, soooooooom jag längtar.

Nej nu ska jag gå & klä mig.
har mattekväll med brudarna &
Johanna ikväll! mys.

Jag saknar dig peder!

OCH JAG HAR VÄRLDENS GOASTE FARMOR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0