3 november - 08.

 Det är iskallt & jag fryser, nu vill jag bara ha mer snö
så det blir skoter någon gång & så det blir jul så man
får öppna julklappar =)
Frågan är ju bara vart julen blir i år, jag vill att den ska firas
i övik men samtidigt så måste mormor börja må bättre.
Det är inge roligt att veta att du mår piss, jag vill att du ska
må bra älskade mormor.

Ja nu är det måndag igen, skola som gäller.
Jag är trött på skola, jag vill inte ha skola. Men samtidigt
så tänker jag på peder som stiger upp kvar i fem varje morgon
för att åka på jobbet ;p så skolan är inte så dålig ändå tror jag.
men det känns ändå som en dryg vecka, måste plugga till samhälls-
provet och så tror jag att vi har psykologiprov i veckan. blä

Idag ska jag ha nå möte med alla mattelärare, hoppas det blir bättre nu då.
Sen måste jag till tandläkarn idag & skäll lite på dem, sen träna och sen äntligen
hem och träffa sötaste peder igen :) nej, nu måste jag klä mig.

  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0