6 november - 08.

Nu är det torsdag och jag kan lova att idag gillar
jag verkligen inte torsdagar, jag är helt slut i kroppen.
är hur förkyld som helst och dessutom så har jag fått
världens hicka nu också, inte min turdag idag!
Sitter på skolan och ska göra nå skit som alla måste
göra tydligen ;p dessutom så var jag tvungen att åka före
åtta till skolan även fast jag inte börjar försen halv 10 tror jag.
Hua, denna torsdag gillas inte.

Imorgon är de fredag och jag kan lova att jag har besluts-
ångest nu. Vet inte hur jag ska göra i helgen, jag saknar min
maya. Jag saknar stunderna, men samtidigt är jag nervös för
att vara utan peder ;p hua, jag har det inte lätt.

jag älskar dig!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0