9 november - 08.

Jobbigaste dagen på länge tror jag minsann.
jag hatar att skiljas från dig, tur vi ses om några
dagar igen. jag älskar verkligen dig peder :)



idag är det farsdag, jag måste säga att jag har världens
goaste pappa. Fick längsta kramen när jag kom hem, bara
sådär. Och han fick godis av mig som present, men jag glömde
göra det jag skulle ge han. men det får jag fixa i veckan :)
Så grattis älskade pappa på farsdag, du är den bästa!

Jag är inte ett dugg taggad på skolveckan som väntar.
Vi har samhällsprov & det är ju tur man fattar någonting, sen
engelska provet som vi gjorde i torsdags gick åt helvete. jag hade
inte pluggat ett piss, tror jag skrev sammanlagt på 10 saker av 30
frågor, men det är smällar man få ta. I veckan har jag jävligt mycket
att göra, skriva om engelska boken, göra psykologi hemprovet, komma
ikapp i matten, och blablabla. jag är less skolan, skolan gillas inte just nu!

Aja, jag återkommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0