hey.

Förbannat att det inte gått att skicka sms idag, jag tror
minsann hanna min käre vän blev tokig ;p hahah! men
hon är söt ändå. Jag for hem före sista lektionen, orkade
bara inte vara på den. Så drog på gymmet & sprang en timme,
kan lova att det var skönt. Sen for jag till tandläkaren, var tänkt att
tandställningen skulle bort idag men jag vill att dom fixar mina gluggar
som är kvar. Så nästa gång jag kommer ut från tandläkaren är den
borta! :)  fast jag känner att jag kommer sakna den, har ju blivit så
jävla van den nu ;p men det blir nog rejält skönt utan ngt helvete i
käftn. Så varenda gång man kommer dit, " du vet vad jag tycker om
piercingen i läppen va? " ja, nog fan vet jag det men bara för att du inte
tycker om den kommer jag inte ta bort den, kärring.

Nu sitter jag bara här & väntar på att älskling ska sluta
så vi kan duscha, stackarn är ju sjuk. Så det blir nog bara en mysig
kväll framför hockeyn under filten, så han blir frisk någon gång :)
Så måste jag offra mig för lite läxa ikväll också /:

       love it.
Kommentarer
Postat av: hanna

alltså jag fick verkligen damp! och sen typ när jag kom hem funka det inte heller. jag ba ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! fast nu funkar det :)

2008-11-03 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0