hhhhhhej

Då var det onsdag igen, skolan gick väl sisådär idag.
jag var iallafall på alla lektioner & jag och hanna for inte
hem sista lektionen. hahaha duktiga vi. Först på morgon
hade vi jägarexamen, satt & läste och fick svara på massa
frågor, det blir rätt drygt i längden. ja vill pröv skjut nu! Sen hade
vi esv, förjävligt att vi måste betala garnet till tjocksockar själva.
jag blir rent förbannad ;p men det är väl bara att bita i det sura äpplet
eller något. Ska iallafall åka till farmor någon kväll, kanske imorgon så
hon får lära mig sticka =) Så efter det hade vi lunch, en jävligt efterlängtad
lunch, jag blir så himla hungrig på dagarna se man mått ju dö.
Sen hade vi svenska, skrev klart en massa & började läsa en bok.
och efter det var det matte, gick till studiegården & planerade massa
med johanna. Hon är så söt, hon sa till mig idag " Om det inte vore för
er hade jag aldrig orkat " Åh, jag bara älskar henne. Om det inte vore för
henne så skulle jag aldrig klara matten.

Efter skolan for jag på gymmet & sprang, något skönt.
Så nu sitter jag bara här och väntar på att peder ska se klart
någon värdelös film så han är kontaktbar ;p
ikväll blir det bara lugnt under täcket tror jag, jag har så fruktansvärt ont i magen.

Och vad blir det i helgen då? Kanske malå och vara med maya :)
jag saknar dig gumman! Annars blire älgjakt med älskling, har inte
riktigt bestämt mig än. Men det ordnar sig.



Förbannat dålig bild, men jag älskar iallafall OP2! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0