11 november - 08.

Är det något du vill ha sagt eller?
Äre något speciellt du funderar över? Isåfall kan du väl
höra av dig till mig så kan vi ses och prata om saken.
För något är det väl klart du stör dig på? Är det kanske
att jag gått ner så otroligt mycket i vikt och att du inte ens
klarat det? eller är det kanske att jag blivit behandlad som
skit i mina tidigare förhållanden och äntligen hittat någon
som betyder otroligt mycket och som fått alla sår läkta?
Och du behöver inte skriva mer, för som alla andra vet och
som du vet om nu är att jag blivit psykiskt misshandlad, och
jag hoppas verkligen du tänker efter innan du skriver något
mer. Bara för att det inte sårar dig så betyder det inte att det
inte sårar andra, nu är jag otroligt less. För jag borde ta åt mig, visst
?

Jag har så fruktansvärt ont i min mage, men jag får hoppas att
pappas råd hjälper. Att äta mycket, och jag känner mig svimfärdig
varje morgon jag kliver upp, så nu ska jag försöka vara duktig & äta
kvällsfika varje kväll, vi får väl se om man lyckas med det!

Imorse hade vi redovisning på engelskan och jag måste säga att
jag börjar gilla engelskaläraren, vi fick ju för helvete fika ; ) inte illa!
Och jag var så nervös för den, men det gick kanon bra. och så skrev
jag lite på psykologiprovet idag också, ska plugga samhälls ikväll.
Och imorgon har vi inte något speciellt, men på torsdag börjar tannbergs-
mässan, ska faktiskt bli himla roligt! Får träffa maggan på fredag hoppas
jag! och imorgon hoppas jag att maya kommer till lycksele så vi kan kramas.
jag saknar dig gumman.

Nej, nu ska jag nog bege mig in i duschen så jag inte blir mer sjuk,
sen vänta på att mamma kommer hem så jag kan färga håret :)

I was so lost, didn't know what to do with myself,
I was my own worst enemy, I was lost and oh I needed help,
Then you came along, and saw what state I was in,
You picked me up, when I was down,
Showed me how to live again.
Jag älskar dig Peder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0