Världens bästa.

Jag är inte den bästa, kanske långt ifrån den
bästa vännen man kan tänka sig. Och jag har
gjort misstag, alla gör misstag. Och du ska veta
hur grymt ont det gör i mig att veta att du mår dåligt
& jag kan inte göra något åt saken. Jag vill att du ska
ha det så bra, jag vill bara ditt bästa.
Och maya bergström, jag måste säga hur fruktansvärt
trygg jag är din närvaro. Jag älskar att vara med dig och
jag älskar känslan av att vi kan vara ifrån varandra och kanske
inte snacka på ett tag & sen när vi pratar igen är allting som
vanligt, ingenting förändras.
Du är en av dom få som alltid funnits där, en som alltid
stannat kvar även hur hårt vinden blåsit. Och om du visste
hur glad jag blir av dig och hur mycket jag värdesätter det vi har.
Lämna mig aldrig maya, jag skulle aldrig klara allting utan dig.
Jag älskar dig, tokmycket.

Kommentarer
Postat av: mayaaa

JAG ÄLSKAR DEJ! kommer aldri lämna duu !!!!! <3<3

2008-11-26 @ 18:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0