10 oktober - 2008.

Dagen började absolut inte bra, när jag kom på
gymmet var det en tjock gubbe som skulle ha spring-
bandet i över en timme, sen trodde jag att man var
tvungen att gå på föreläsningen som var idag.
Men det visade sig vara frivilligt, hua.

Och inte nog med det, jag som var duktig &
skrev hela psykologi läxan igår i heeela två
timmar. Så glömde jag alltihop på köksbordet
imorse. Så jag kan inte direkt säga att den här
dagen har varit bra, får hoppas på en bättre kväll
än dag : ) Åker till Tjäl efter vi ätit gomiddag, blir
nog bara mys hela helgen. det behövs!

nej om man skulle gå & försöka packa lite.
Så ska jag nog pussa på min döda pojkvän
som ligger i sängen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0