14 oktober - 08.

Jag vet inte riktigt, men jag har nog aldrig varit så
rädd som jag vart dom sista dagarna. Du är en människa
som jag absolut inte vill förlora, jag varken kan eller vill
leva utan dig storebror, jag älskar dig på tok för mycket!
Finns inte en chans i hela universum att någon pojkvän
eller flickvän skulle komma före det vi har.
För vad vore jag utan dig? Var vore jag utan dig vid min
sida? Nog har jag varit måttligt förbannad, men det känns
bättre nu. Jag vill bara säga en sak, öppna aldrig munnen
om en människa du inte känner. Spelar ingen roll, det kallas
bara sunt förnuft. Man gör det inte, speciellt inte på skolan
där man har tusentals kompisar som både se & hör.

Idag har jag ont i magen, igår hade jag ont i magen.
jag vet inte vad det är /: Första gången på otroligt länge
som jag skippade att träna & det var idag, jag kände mig
alldeles yr & kallsvettig så jag for hem och vilade istället.
Visade sig att jag har feber och peder klagar på att för många
nötter åker ner i min mage ;p hahaha, men ja gillare.

Jag vill att den här veckan ska vara slut, jag orkar inte med
mer läxa & fler tråkiga lektioner. jag är bara allmänt less på
allting känns det som. Men jag har faktiskt några att tacka &
det är mina underbara brudar i OP2, det spelar ingen roll hur
dåliga dagar man har, ni gör dom till världens bästa ändå.

Sist men inte minst.
Jag älskar dig verkligen peder håkansson.
 - Allt blir så fel ibland, men du ska veta att du har största platsen i mitt hjärta.
Jag har aldrig vetat att det fanns något så underbart, jag har aldrig varit så säker
som jag är med dig. Jag vet precis vad jag vill, jag vet precis vilka planer vi har ; )
D u & j a g f ö r a l l t i d <3

 
       


Kommentarer
Postat av: matthilda.blogg.se

vännen vad har hänt?

2008-10-14 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0