15 oktober - 08.

Då var det onsdag igen, snart fredag & helg.
det behövs, jag & min älskade peder ska visst
skjut stor älga i helgen, jag längtar! Tänka sig
att vi umgås helveckorna + helgerna, jag är inte
ett dugg less. Fast snart måste man väl börja vänja
sig vid att inte vara uppi varandra hela tiden, med
tanke på att det inte alls blir så att du får jobb här.
men det ska nog lösa sig, kärleken övervinner allt.
Visst älskling? - Jag älskar dig!!


Imorse for jag och tränade klockan 7, även fast
jag inte hade lektion försen 13:10, men vad gör
man inte för att få träna i lugn & ro och inte känna
stressen. Så for jag bara på svenskan och såg klart
filmen som vi skulle se, sen skulle jag inte göra något
matteprov så jag & sötaste frida for på stan :)
Hittade mig en jättefin skjorta, inte alla gånger
jag hittar kläder i lycksele som jag tycker om.

Peder åkte till åsele ikväll för att träna hockey, så
nu sitter jag & väntar på att linnea ska äta färdigt så
jag kan leka med henne :) tänka sig att vi vart vänner
i 12 år & fortfarande håller ihop. Jag får bara ett leende
på läpparna när jag tänker på alla minnen som vi skapat.
gud vad jag saknar tiderna då vi var små, då vi kunde göra
som vi ville utan att alla skulle bry sig.
Jag älskar verkligen dig.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0