17 oktober - 08.

Äntligen fredag & äntligen helg.
Jag kan lova att det behövdes.
Den här dagen har inte varit ett
dugg spännande, först jägarexamen
och sen pratade vi visst om sex på lille
ronnies lektion :] eller, jag pratade ;p
hahaha! Och sen hade vi psykologi,
jag kan bara säga att det blir inte ett dugg
bättre i klassen. Visst, nog fan kan alla hjälpa
till. men det är ju så satans svårt när muffins
inte vill göra som man själv vill, huaaaaa!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen äta gomiddag, packa & sen åker jag till tjäl.
jag älskar dig peder, verkligen jätte mycket

Kommentarer
Postat av: Rebecca Önhult

De är ju ingeeh fel me att berätta om din pojkvän jue :)

2008-10-29 @ 22:13:08
URL: http://lillbeeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0