19 oktober - 08.

Jag trodde aldrig en människa kunde sjunka så lågt.
Jag fattar det bara inte, & när alla människor runtomkring
förstår en & tycker att det är helt sjukt, äre ändå jag som får
skiten? Men nu är det slut på allt, folk som inte är trevlig mot
mig får stå sitt kast. jag kommer inte finnas där längre.
och skyll då för i helvete inte på mig en gång till.
         / Det är inte regn som faller.

Jag har haft en mycket bra helg, försökt läsa lite omvårdnad
också. det känns mycket bättre nu, eftersom jag fick vg+ på
arbetet. känns som att jag verkligen övertygade ulla & camilla
att jag inte bara förtjänade ett G i 1an. Hon sa faktiskt att jag
höjt mig något enormt, tror aldrig jag varit så glad någon gång ;p

Jag älskar dig peder, jag bara älskar dig så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0