23 oktober - 08.

Nu känner jag att det brinner snart, jag hade suttit & skrivit ett långt inlägg om
hur värdelös min dag har varit. Och sen försvinner allting jag skrivit, bara poff.
Åh, det här är då inte min tur dag kan jag lova. Först & främst började jag inte försen
halv 10 imorse för vi hade ingen matte, men jag var tvungen att stiga upp 7 likförbannat
för jag hade ingen skjuts till då jag började, även fast mamma skulle vara hemma &
ledig idag så skulle pappa ha bilen. Sen hade vi samhälls, jag säger bara hej ig - prov
samhälls. jag förstår knappt ingenting, kanske var låg & högkonjuktur är, vad inflation &
deflation är. Sen om det är en rörlig & fast växelkulst och sist typ något med kronkursen.
Hua, sen tar det helt stopp.
Men tur är då att vi har storprovet i samhälls en vecka efter lovet, då hinner man plugga rejält.

Så hade vi omvårdnadsprov idag, gick väl inte bäst men inte sämst heller! Vi får hoppas på
ett godkänt iallafall. Tror jag skrev på alla punkter förutom en, och det hade vi då inte ens gått
igenom. konstigt att hela klassen aldrig hört det & läraren är stensäker på att vi gått igenom det.
hahaha, det är nästan skrattretande.
Sen så var vi tvugna att vänta två eller tre timmar på engelskalektionen, för att lille anna skulle
ha genomgång i 20 minuter. Snacka om att den här dagen inte var något för mig, tur att diana
fick mig ett gott skratt på vägen till gymmet, du är så söt!
Så fick jag he ut mina aggressioner på springbandet i över en timme, så nu känns det mycket bättre.

Men jag måste bara säga att jag har verkligen världens finaste pojkvän.
jag är så glad att vi alltid håller ihop, det spelar ingen roll hur hårt vinden blåser.
Det är alltid du & jag, gud vad jag älskar dig Peder.

 
           för mig är du allt jag någonsin önskat mig   


D u ä r a l l t j a g n å g o n s i n ö n s k a t m i g.
 J a g ä l s k a r d i g, s å h i m l a m y c k e t.
 Snart ett halvår gubben!

Kommentarer
Postat av: Petra

JAG TYCKER NI ÄR SÖTAST!

Fuck alla som tycker du skriver mycke om Peder, I just love it, det är SÖTT! :} :*

2008-10-30 @ 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0