23 oktober - 08.

Jag borde vara nervös nu, har feting omvårdnads -
prov idag. fast det kommer väl sen, börjar egentligen
inte försen halv 10 idag, men måste på skolan nu snart.
& så går det när man bara har en bil hemma ;p

Igår satt jag med omvårdnaden hela kvällen, jag har
en söt pojkvän men även lite jobbig ibland ;p när mamma
förhörde mig satt han & sa, " på fråga A svarar jag boxning "
eller något ;p hahaha, ändå söt. Och på tal om peder, du är
så fruktansvärt underbar. jag älskar dig mer än allting annat
på denna jord, vi har framtidsplaner kan jag lova.
jag ska dela mitt liv med dig!

Nej, nu ska jag bege mig på skolan till alla underbara OP- bruds!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0