28 oktober - 08.

hej :)

Iallafall så kom jag just hem från älsklingen, och han är självklart
med mig hem också =) det har varit 5 underbara dagar med dig. åh
vad jag älskar dig. I fredags hade peder träning så jag låg & såg idol
med joakim och åt massa godis. Sen på lördagen åkte peder till umeå
& spelade hockey, så jag tog mig en promenad och städade lite i huset.
sedan resten av dagarna har det bara blivit älgjakt och myskvällar : )
Jag följde med & jagade igår och idag, joakim fick skjuta en ko =) och
vi har då jävlar hört älgar hela tiden ;p måste säga att det är fan kul ;)
Nej nu ska jag väl gå och se lite hockey med världens finaste människa.
jag vill dela mitt liv med dig peder håkansson.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0