29 oktober - 08.

Det är alltid lika mysigt att vakna upp under ett varmt täcke
& kolla ut genom fönstret när snön lagt sig på marken, det
är en otrolig känsla. Nu vill jag bara ha mer snö, riktig vinter.
och jag vill ha julafton, övik, julklappar, julgran, go julmatn &
såklart skoter. Jag längtar speciellt till julen då hela familjen
är samlad, inte som det är nu. gud vad jag vill ha 24/12 nu!
Men vi får väl se vart julen blir firad, jag vill vara i övik. Och jag
ber till gud att mormor börjar må bättre, det är så himla tungt när
allting är såhär. jag vill att du ska må bra, älskade mormor.

Och nu har jag nog suttit här hela morgon, vaknade ovanligt
tidigt för att det ska vara något lov. dessutom är jag ensam hemma,
älskling är på jobbet. men han är så duktig, gud vad jag älskar dig.
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så jag får skjuts
på gymmet, sen ikväll ska jag & peder hälsa på älskade farmor & farfar.
jag har saknat er, men äntligen ikväll ses vi : )

Det är jobbigt, det är faktiskt jobbigt som fan. Men jag försöker att inte tänka
på det, jag försöker kämpa för jag vet hur otroligt stark jag kan vara bara jag
vill. Men det stiger mig åt huvudet, jag blir arg & ledsen på samma gång. För
jag vet hur jag tänkt en gång i tiden, jag vet hur du tänkte nu. Nu äre jag som
är du, det är jag som är älskad nu. Det är bara så sjukt jobbigt att ha alla bilder
i huvudet som jag har, det borde inte vara såhär svårt att få bort dom.
Men det är väl bara att fortsätta kämpa, I guess.
Jag måste bara säga dig peder håkansson, jag är så otroligt glad att vi kämpat
så mycket som vi verkligen gjort. Vi har fått allting att bli såhär bra även fast det
var hur jobbigt som helst i början, men vi har verkligen byggt upp något som jag
kallas stark kärlek. Och jag skulle inte vilja leva en dag utan det här, det finns inte
en chans i hela världen att jag skulle värdesätta något annat framför det vi har.
Jag kan inte beskriva med ord hur himla glad jag är över att allting blev såhär, vi
har varit vänner i över 3 år & först nu har jag insett att du är verkligen allt jag önskat
mig. Jag kunde aldrig tro för ett år sen att allting skulle vara såhär bra med dig, och
vet du vad jag är mest glad över? Jo, att du gav mig en chans till efter jag sabbade allt.
jag är så otroligt glad att du släppte in mig i ditt liv igen, för jag är världens lyckligaste med dig.
 jag älskar dig, i all evighet.


darin - homeless.
den är sjukt fin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0