30 oktober - 08.

Igår åkte jag & peder till farmor & farfar, åh vad jag har saknat dom.
blev en riktigt mysig kväll, fikade och bara umgicks. Så fick jag pappret
på låten som jag ska spela in åt dem, så nu måste jag bara ta mig i kragen
och spela in den =) men det ska nog gå bra.
Jag drömde då världens läskigaste dröm inatt, det var någon dum lärare
på skolan som skulle döda mig. och han försvann där ett tag, men just när
peder skulle åka hem till tjäl så kom han tillbaka och skulle strypa mig, då
ringde jag peder och skrek att han skulle komma hit & han va då minsann här
på mindre än två minuter ;p hahaha, så fort har det aldrig gått från tjäl & hit :P
men jag blev iallafall räddad! ;p
Så om peder kom in och sa hej då imorse har jag ingen aning om, för jag sov
jävlar hårt vill jag lova.
Men när jag vaknade bestämde jag mig för att ta en lång prommis och det blev
det, jag gick hela vägen runt betseledammen & fick skjuts hem av mamma :)
Så jag har väl gått 1 mil idag, och typ 8 kilometer. Så nu ska jag hoppa in i duschen
och sen plugga lite körkort, det behövs!

Im everything Iam, because you love me.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0