31 oktober - 08.

hahaha jag måste bara säga att folk verkar ha
förbannat svårt att låta bli att läsa min blogg &
att ni aldrig kan sluta klaga :) åh, ni är verkligen söta.

Imorse när jag vaknade och precis skulle åka på gymmet
ringde pappa & sa att marcus hade skjute en älg, så då följde
jag med pappa och drog ner älgen till vägen, kan lova att jag
använde hela min kroppsvikt & de gjort förbannat ont i ryggen ;p
sen ringde älskling och sa att han var hemma, hahaha. första
gången han slutade tidigt & skulle komma hem och överraska
mig så var jag i skogen ;p sen när jag kom hem for jag på gymmet
& sprang en timme, skönt!
Så nu har jag sminkat mig & ätit, nu åker vi till tjäl och blir där i helgen :)

JAG HAR VÄRLDENS FINASTE POJKVÄN! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0