Nu är jag måttligt förbannad.

Ni frågar mig om jag inte har något annat liv än att
sitta & skriva om min pojkvän, får jag då fråga er vad
erat problem är? Stör det att jag skriver om peder så
behöver ni väl för helvete inte vara inne på min blogg &
läsa då. har inte ni något annat liv än att sitta och kommentera
min blogg och skriva hur störande det är att jag hela tiden skriver
om peder. haha, ni är ju skrattretande.
Vill ni något så hör av er på något annat ställe än bloggen, för
över internet är alla kaxiga, har jag inte rätt?
Självklart sötnosar så har jag mer i mitt liv än min underbara
pojkvän, det finns så otroligt mycket mer.

justja, jag får ju inte glömma att nämna att jag har världens
bästa pojkvän, peder håkansson heter han om ni glömt att läsa de? ;)
HAHAHAHA, idioter.
Kommentarer
Postat av: Josefine

Såna som skriver såna kommentarer har garanterat inget förhållande själv : )

2008-10-30 @ 20:06:31
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!

Jag förstår att du är väldigt less på den/dom som skriver så.

Klart du ska skriva om din pojkvän, gör ju vissa andra med!

Nä, lycka till med kärleken :)



Förresten, hur gjorde du för att gå ner i vikt?? :)

2008-11-13 @ 08:25:35
URL: http://susannemollwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0