1 April - 09.

Då var det 1 April & jag har faktiskt blivit lurad idag ;p
peder skrev att hans brorsa blivit allergisk mot salt,
hahah! och dum som jag är så gick jag såklart på det.
Var helt seriös & berättade för Hanna att Jocke e
allergisk mot salt ; p huua vad dålig jag är.
Men sen fick han visst tillbaka ; ) fast jag tror nog att
jag skrämde han som fan. Skrev att jag fallit ihop på
skolan & att ambulansen var påväg.
Men när han började skriva att han blev så rädd så var
jag tvungen att skriva och fråga vilket datum det är idag.
hahaha, så lite kul har den här dagen varit iallafall.

Nu sitter jag & Diana på studiegården, vi slutade matten för
typ 40 minuter sen och vi sitter fortfarande kvar här.
Frida har svenska och hon ville att jag skulle vänta tills hon
slutar, så snäll som jag är gör jag det ; )

Dagen har gått kanon faktiskt, på jägarexamen imorse pluggade
vi in lite frågor som kommer på provet och jag är rätt förvånad, jag
kan nästan alla.
Sen hade vi svenska & vi skulle skriva upp 9 synder som vi tycker
är värst och jag kan lova er att otrohet kommer ganska långt upp
på min lista. Jag hatar verkligen folk som är otrogna, jag vet inte hur
det känns att ha en pojkvän som är/varit otrogen mot mig men tyvärr
så har jag varit det själv och jag har sett hur jävulst mycket det sårar.
Blir bara förbannad när jag tänker på idioter som är otrogna, huua.
Just nu är jag så hungrig så jag håller på att dö, hoppas det blir någon
gomiddag idag. Så kommer älsklingen ikväl också : ) kan inte bli bättre.
Kanske blir en liten joggintur ikväll, bara jag lyckas övertala Peder : )

Pratade just med pappa i telefon, dom är inte framme i Holland ännu.
Dom är någonstans utanför stockholm, fatta att dom ska åka buss så
låååångt. Och jag saknar pappsen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0