10 April - 09.

Gårdagen var den bästa på länge, tror aldrig
jag haft så roligt någon gång som igår : )
Det började med att Linnea kom hit och sedan
for vi & hämtade Frida, sen åkte vi på norrmalms-
pizzan där Hanna & Diana var : ) Så gick vi in och
satt oss vid bordet vi hade reservera, jag tror jag
aldrig skrattat så mycket som igår om jag ska
vara ärlig ;p så underbart.
God pizza åt vi också, grekisk pizza : ) muuums.
Efter det for vi hem till mig, åt godis, chips och
drack dricka. Vi hade tänkt äta lite smörgåstårta
men vi var så mätt ;p
jag är mätt fortfarande, tror vi åt för ett helt år igår.
Men det vare absolut värt : )

Tack för att ni gjorde min 18års dag till den bästa
brudar, ni är underbara!

Och tack älskling för dom underbara presenterna.
JAG ÄLSKAR DIG :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0