11 April - 09.

Gud så skönt det är att vakna på morgonen & känna att
man inte behöver fara på skolan, nog för att jag inte kan
sova längre än till tio men det är fruktansvärt skönt att
slippa kliva upp klockan sju : )

Igår blev det inte riktigt som vi tänkt oss så vi åt middag
här i Lycksele och så satte vi upp Peders dator i mitt rum : )
Så nu sitter han där inne och spelar en massa musik, söt.
Och jag känner att vi varit väldigt onyttiga dom här dagarna,
smörgåstårta, pizza, chips, kakor, godis. Ja, det har absolut
varit värt det men idag hade vi tänkt fara ut och röra lite på
fläske ; ) Så det blir skönt, sen blir det fläskfilé till middag.
MUMS!

Jag älskar dig Peder & jag finns alltid för dig oavsett vad.
Jag kommer aldrig lämna dig, aldrig någonsin.
Du är det bästa jag har i mitt liv.
Så länge vi har varandra.

<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0