15 April - 09.

Idag är det en väldigt bra dag, körlektionen med söt Kaj gick toppen
och jag har hunnit med att träna på gymmet & följa mamma på affärn.
Dessutom så är det underbart väder idag, hur varmt som helst.
Lite synd att man ska jobba såna dagar, skulle vara riktigt skönt att
bara fara iväg ut med älskling på skotern istället. Men jag får tänka
positivt, jag får ju pengar ; )
Håller ju på att inskolas nu inför sommaren, har varit där två gånger
tidigare så det känns faktiskt jätte roligt.

Igår var jag & övningskörde också en massa, vi for på polishuset och fixade
mitt leg så jag kan fara utomlands med det också så slipper jag ha ett pass
när jag ska iväg någonstans så det känns skönt.
Så fixade vi massa på banken också, att all min lön & att mitt studiebidrag
kommer direkt in på mitt konto.
Och så har jag bytt kort till VISA också, så jag kan beställa grejer från internet : )

Nu ska jag hjälpa mamma med middagen & sen göra mig klar för att jobba.


Jag älskar dig så mycket Peder, du är mitt allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0