16 April - 09.

Nu är jag färdiginskolad på skytten & det känns både bra
och lite tråkigt, känns skönt att få fara ut på sjön med skotern
och bara ta det lugnt tills 6 veckors praktik startar.
Lite tråkigt att inte få träffa dom söta gamlingarna försen
till sommarn.
Har iallafall fått lönepappret idag och jag kommer tjäna nästan
två tusen bara dom här dagarna. Tänka sig hur mycket jag
kommer tjäna i sommar när jag ska jobba hela sommaren typ.
Men det är alltid lika roligt att vara på skytten, personalen är
underbara & det finns inga gamlingar som är sötare!

Nu har jag just kört bil hem & suttit och pratat med älskling
och Marcus ett bra tag, dom är så knäpp se man ba skratt ;p
Snart blir det att äta piroger, guuuuuuuu se gött.
Sen ikväll ska vi fara & träna : ) kanske hinner sola lite också.

Förutom min magvärk så känns allt toppen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0