18 April - 09.

Igår kväll for jag & mamma på gymmet, hann springa en timme
och så hann jag sola också :) det var något skönt kan jag lova.
Vill bli jätte brun nu inför sommarn & eftersom jag ska tatuera
mig snart (förmodligen på magen) så vill jag inte vara blek ;p

Nu har vi just klivit upp och jag har sovit så bra inatt, brukar faktiskt
inte göra det. Men jag var så trött igår när vi la oss så jag somnade
direkt och så vaknade jag imorse av att söt pappa öppnade våran dörr.
Vi håller på att packa lite inför idag, vi ska fara ut på sjön där vi var sist
i sidberg. Älskling har ju lagat både skotern & bilen så nu kan vi fara ;p
Det ska bli riktigt skönt, bara få rå om varandra.
Så kommer pappa dit sen också, så det ska bli mys!

Peder hjärtat, vi två förevigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0