19 April - 09.

Dagen har varit jätte bra.
Jag, pappa & älskling steg upp tidigt som tusan imorse
och jag fick övningsköra till Sidberg.
När vi kom dit hade sötis farfar redan lastat skotern så
det behövde vi inte göra, men vi var där ett bra tag iallafall.
Dom skulle kolla ifall det gick att laga men tyvärr så gick inte
det så vi tog bilen ned till sjön och var där några timmar :)
Det var faktiskt jätte mysigt, grillade korv, stekte i solen, drack
kaffe och fiskade.
Men jag frös som en tok, för det blåste jätte mycket och min
underbara pojkvän byggde ett vindskydd till mig ;p han är för söt.
Jag frös iallafall och vi begav oss hem, när vi kom hem la jag mig
i sängen och råkade visst somna två timmar.
Men det kan jag lova att min mage behövde, kunde knappt gå idag
för jag frös så mycket & då blev det ännu värre i magen.

När jag vaknade så åt vi grillat sen igår och gud så gott det var.
Efter det for Peder och hämtade sin dator hos Joakim för nu har
han fixat den : )
Så nu håller han på att sätta upp den på rummet igen, funderar på
att städa lite där ikväll. Ser inte ut som att det är två som bor där utan
snarare 10 som bor där ;p
Fast det känns på något sätt som att Peder flyttat in hit, egentligen kan
man väl säga att han gjort det. Han har alla sina kläder här, alla saker
från hans gamla lägenhet här, sin skoter, sin dator ;p ja nästan allt.
Jag tycker bara det är underbart & jag hoppas att vi hittar något eget
snart : )  Jag älskar dig Peder!

Kommentarer
Postat av: peder

ja va ha haft jätte mysigt.. älskar dig

2009-04-19 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0