2 April - 09.

Jag måste säga att Ronnie är rätt konstig, vi såg världens
äckligaste film imorse som handlade om idioter till rasister
som skulle döda alla "gula".
jag höll på att spy, han varnade inte ens om att det skulle
vara en sån film. Nej, hua så dålig film.

Efter ronnie så hade vi omvårdnad & vi hade förhör om stroke
muntligt, gick jätte bra : ) Var toknervös innan det var våran tur
men när man väl kom in dit & fick prata så gick det jätte bra.
Sen på eftermiddagen skulle vi få träffa våra handledare inför
praktikten, som vanligt med min otur så kunde inte min hand-
ledare komma för dom var tydligen bara 3 som jobbade på det
stället.
Så jag ringde dit istället & vi bestämde träff på tisdag : )


min pojkvän är det snyggaste & finaste jag vet
och vi älskar rena rama rolf.

Kommentarer
Postat av: ....

vart ska du göra praktik?

2009-04-04 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0