21 April - 09.

Praktiken går jätte bra, jag trivs som fisken i vattnet
på villarydsvägen 6. Kunde inte bli så mycket bättre!
Kollade på mitt schema idag också, jag är ledig både
på första maj och när jag & peder firar 1 år : )

Känns som att all stress jag hade inför matten och
körkortet har lugnat sig, jag har fått planeringen av
Johanna som jag ska börja med när jag orkar.
Det tackar jag för!
Sen så hade jag körlektion med sötis Kaj idag, när
mamma pratade med honom sa han att jag var jätte
duktig på att köra och att hon snart har en egen privat
chaufför, så det känns riktigt bra måste jag säga.

Ikväll ska jag fara på teorikväll, har bestämt mig nu att
det blir mycket enklare för mig. Om jag ska sitta hemma
och bara plugga in massa känns det inte som att jag
kommer lära mig något.

Nu ska jag byta om för det är snart dags, även fast Peder
är här hela tiden så träffas vi knappt. Jag är alltid någon
annanstans och han med. Men det är bra, så blir vi inte
så less varandra. haha!

Jag tänker på er & jag tänker på dig kära morbror..
Sov gott lilla morbror pelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0