24 April - 09.

Nu är det helg för min del!
Eller det fick jag redan halv 11 när vi varit hos ögon-
läkaren med en boende.  : )
Känns skönt att det varit rätt slöa dagar hitills, med
tanke på hur jag mår & det som hänt.
fick veta att begravningen ska vara den 15 Maj, det gör
rent ont i magen att tänka på det..

Älsklingen hämtade mig på dollar efter jobbet, då for vi hem
och gjorde sallad : ) Mums!
Nu är han ute och fixar bilen och jag ska städa upp lite hade
jag tänkt mig, sen klockan 1 ska jag iväg & köra : )

Ikväll tror jag nog det blir att umgås med underbaraste Frida.
Känns som att det var toklängesen vi sågs & jag saknar dig.
Vi har en hel del att prata om kan jag lova.
Det blir mys!

Älskar dig världens finaste Peder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0