25 April - 09.

Gårkvällen var underbar, har saknat dig Frida som en tok och det känns så bra att oavsett hur
lång tid det går när vi inte ses så känns det alltid lika bra när vi ses igen & allting är som det
brukar vara. Det är det som är så fantastiskt, vi båda har förändrats men håller fortfarande ihop.

Imorse tog vi oss en rejäl sovmorgon & den har varit efterlängtad kan jag lova, det är skönt att
kunna ligga & dra sig hur länge som helst på morgonen och känna att man inte behöver passa någon tid.
När vi tillslut klev upp kunde vi inte riktigt bestämma oss ifall vi skulle åka till Sidberg och köra skoter eller
träna, det var inte så bra väder imorse så vi bestämde oss för att fara på gymmet, där vi solade också. skönt!
Nu såhär i efterhand så ångrar vi oss lite, solen skiner & det är hur varmt som helst. 
Det är sånahär dagar man längtar efter sommaren och den här sommaren kommer bli underbar, ska jobba
på favvostället och tjäna massa pengar. Ska jobba nästan hela sommaren, känns kanske lite tungt men man
får tänka att man tjänar mycket pengar som man kan ha roligt för sen. 
Sen så har jag ju också tänkt att jag ska ta körkortet i sommar, har övningskört idag och det känns riktigt bra.
Ska bara prata med Kaj hur han tänkt att vi ska lägga upp det, jag hoppas det går fort!

Nu håller pappa på att grilla kyckling filéer, så gott. 
Och ikväll ska jag vara med goaste Linnéa! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0