26 April - 09.

Tänkte bara skriva kortfattat vad som hänt under helgen,
mitt huvud är tomt känns det som.

- Myskväll med Frida i fredags, love you!
- Myskväll med Linnea igårkväll, har saknat oss
- Varit på sjön med älskling, fiske och skoter
- Grillat körven med mycke senap
- Ätit hamburgare
- sett fotboll

Jag och gubben har blivit så duktiga för vi har slutat äta
godis och massa chips.
Älskling har faktiskt rätt, man mår mycket bättre i kroppen
när man inte äter massa fett.
Fast jag fuskiga igår när jag och söt linnea såg robinson,
men det får man. Ibland ; )

Nu blir det mys framför en film.
I veckan blir det praktik, körkortsteori & så ska jag klippa mig!

 

Förevigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0