27 April - 09.

Idag är det ingen bra dag känner jag, huvudvärk se nanting
och magvärken tar minsann över. Känns som att magen ska sprängas.
Jag hatar att vakna upp på morgon och ha ont i magen, hela dagen blir
ju förstörd.
Men jag for iallafall på jobbet imorse, höll dem sällskap medans de fikade
och så städade jag deras toaletter sen fick jag gå hem.
Blir lite så när dom jobbar på dagarna, man har inte så mycket att göra men
till helgen jobbar jag ju helg så då får man passa på att hitta på massa : )

Fick just veta att Kaj planerat in när jag ska göra halkbanana och det är
mycket snart, ska visst göra den i början av Maj. Det känns faktiskt jätte
roligt, han sa att jag kommer ha körkortet i Juni och att jag kommer klara
det galant. Så det känns jätte bra ; ) fast vi får väl se hur det bli med den saken ;p

Nu sitter jag på mammas jobb och har tagit ut lite fakta till mitt projektarbete, tur
att jag har kommit igång ;p men nu ska jag ta tag i det där så man inte står där
och inte har gjort någonting, då blir det kämpigt.
Älskling ligger och sover fortfarande och jag vill inte ringa och väcka honom, han
var så trött imorse så jag tror nog jag låter honom sova. Funderar på att äta något
och kanske gå ut på en promenad, synd solen inte tittat fram idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0