28 April - 09.

Vissa dagar skulle man bara vilja ligga kvar i sängen hela dagen,
usch så jobbigt det är att kliva upp klockan 6.

Älsklingen klev också upp nu för han ska fara iväg och besikta
bilen & sen fara till tandläkaren, så jag är inte ensam om att vara
trött kan jag lova ;p
Idag jobbar jag fram till 11 någon gång, då ska jag fara och klippa
mig och sen försöka ta mig hem på något vänster.
Klockan fem ska jag iväg på teori, längtar tills jag får prata med kaj
om hur det blir med mitt körkort. hur vi ska lägga upp det så att säga

jag älskar min peder!
Kommentarer
Postat av: mia

tihi, nja jag vet inte.. Jag hade sambon som nyligen tagit körkortet så jag satt och frågade honom om rätt mkt, för alla svaren står inte i boken.. eller är iallfall svåra att hitta. Ett tips skulle ju kunna vara att sitta en stund varje dag med det, typ en halvtimma eller så. Ser att du är på Kajs trafikskola, jag vet inte hur han är, men på inlandets är de ju iallfall jätta bra på att puscha på, hjälpa.. verkligen stötta.

2009-04-28 @ 10:20:50
URL: http://porslind0cka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0