3 April - 09.

Äntligen är det fredag & jag kan sitta här och känna
lugnet. Dagen har gått sisådär, imorse hade vi prov
och jag har ju alltid så tur så när jag skulle iväg på
skolan hittade jag inte mitt leg. Kom på imorse att
det var hos peder, men jag klarade mig ändå.
Klarade inte provet, fast egentligen skrattar jag lite
åt det. Rätt komiskt ; p men jag kommer igen, ska
lova att ta nya tag & förmodligen göra om det ; )
Matten idag gick jätte bra, trodde jag skulle skippa
den och fara hem halv 12 men det gjorde jag inte,
jag var duktig & stannade hos Johanna : )

När jag slutade så var älskling på arbetsförmedlingen
och det tog längre tid än vad jag trodde så jag var med
på Fridas matte lektion ; )
När vi kom in i klassrummet var det en ung kille som dom
skulle ha bara idag och Frida sa såklart att jag är kung på
matte så självklart fick jag vara med på lektionen ; )
haha, dagens lögn! men Frida är min sötaste ändå.

Efter det kom Peder & hämtade mig, vi for och handlade
till tacos och en massa massa gott till ikväll : ) Och så hyrde
vi en film också, jag lovar faktiskt att sitta och se hela filmen
ikväll även om jag får myror i hela bena ; p

Nu har vi varit duktiga & städat hela huset, mamma ville att
vi skulle dammsuga innan hon kom hem men vi bestämde
oss för att städa hela huset, gud vad duktiga vi har varit gubben.
Så nu förtjänar vi faktiskt att äta massa gott och lägga oss ner
och mysa framför en bra film : )
Jag älskar dig Peder,
glöm aldrig det.


Kommentarer
Postat av: frida

hihi, busigt;D du är bäst sara bäckman!

2009-04-05 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0