5 April - 09.

Helgerna går alltid lika fort & jag hatar söndagar mer än
allting annat. Men jag har haft en underbar helg med massa
skoter & massa kärlek, det behövdes : )

Nu har jag just kommit hem, mamma hade varit i övik hos
mormor & morfar så jag fick åka med henne hem. Det tackar
jag för!
Hon har köpt massa presenter till mig och jag är något sugen
på att öppna dom. Dessutom så har jag fått present av Margit
och morfar & mormor betalar halva mitt körkort plus att jag fått
någon present av dom också. jag vill öppna nu! : )

Ja som sagt så fyller jag 18 på torsdag och jag tycker det ska bli
fruktansvärt roligt : ) Förutom att jag måste börja betala exakt allting
själv, så nu måste jag verkligen sluta snusa ; p
På onsdag kommer all släkt hit och ska äta och så vidare, så kommer
pappa och marcus hem på onsdag morgon så den dagen vill jag
absolut ha nu. Så på torsdag ska jag ut med mina älsklingsvänner
och äta massa god mat, kanske blir en eller två öl också.

Nu ska jag gå och fixa mina naglar, duscha och sen plugga lite körkort!

Jag saknar dig.
Kommentarer
Postat av: Peder

Saknar dig med älskling<3 älskar dig mest:)

2009-04-05 @ 22:13:45
Postat av: Peder

Måste bara säga du e duktig på kör skoter:p nästa helg kanske jag få köra:p

2009-04-05 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0