6 April - 09.

Dagen har gått jätte bra, började inte försen klockan
12 idag så jag tog mig en rejäl sovmorgon :)
När jag kom på skolan hade vi naturkunskap och jag
måste bara säga att Annika & datorer går inte riktigt ihop.
Det tog över en timme för några få grupper att redovisa,
hahah man kan inte göra annat än att skratta.

När jag hade slutat den lektionen och skulle gå för att träffa
Frida så är det som om jag ser i syne, jag såg Paz! henne
har jag inte träffat på två år tror jag, men glad blev jag :)
Alltid lika roligt att träffa Paz, man blir så glad.
Så jag satt med brudarna säkert en timme innan jag bestämde
mig för att gå ner till tandläkarn & det gick bara finfint.
Nu är tandställningen borta och den här gången föralltid ;)

Jag & mamma har just kommit hem, vi har varit på badhuset sen
klockan 3 så jag har hunnit med att både träna & sola :)
Så har vi varit och handlat så vi kan baka massa gott till min födelse-
dag, så det blir en massa bak ikväll.
Och så måste jag offra mig för lite samhälls, har trots allt prov
på min födelsedag. Gud så roligt ; )

Jag saknar dig gubben, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0