7 April - 09.

Det här har inte varit den bästa dagen i mitt liv kunn
jag lova er, imorse brann he visst för mig ;p
Igårkväll när jag skulle äta en macka som jag längtat
efter hela dagen lossnade den där grejen bakom
tänderna, IGEN! och snacka om att jag blev förbannad,
imorse när jag vaknade hade jag köttat sönder hela
munnen typ.
Så mamma ringde tandregleringen & undrade ifall dom
hade någon akut tid idag så jag fick fixa till det så Sonja
ringde mig just när vi var påväg till skolan och sa att jag
fick komma direkt, så det tackar jag för :)

När jag kom på skolan hade vi nationella i engelska,
vet inte riktigt hur det gick men det kändes väl sådär.
Tycker att engelska B är så fruktansvärt svårt, jag som
älskade engelska förut. Det har totalt vänt ;p
Men det är väl inte riktigt meningen att det ska vara lätt
heller, jag läser det ju för att komma in på högskola så.
Efter engelskan hade vi Ronnie & vi såg klart äckelfilmen,
det var nog den sämsta film jag någonsin sett.
Dom skulle döda utlänningar hela tiden och hitler var deras
gud, så knullade dom hela filmen också.
Och visst, det var väl de enda bra ; )

Efter Ronnies lektion så slutade jag för dagen, vi hade ingen
naturkunskap idag eftersom vi har det imorgon istället.
Så då gick jag och åt med Frida & Madde : ) sen åkte vi hem
med min mamma och nu sitter jag bara här och funderar på
att ta tag i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, det
brukar se bättre ut när både jag och peder är här.
Då äre fan illa ;p

Ikväll blir det att fara på villarydsvägen & träffa min handledare
som jag ska ha på praktiken, ska lämna över lite papper & så.
Sen tror jag att jag och mamma ska fara och träna om inte
älsklingen dyker upp ikväll. Men det tycker jag han ska göra ; )
Saknar dig i sinne älskling!!!


 /

Tack Frida, du förstår inte hur mycket du betyder för mig.
Jag trodde aldrig någon skulle förstå hur det är att gå igenom
det här. Men du förstår mig precis & dina ord värmer att höra.
Jag är aldrig någonsin rädd för att öppna mig för dig och det
känns som att vi kan varandra utantill.
Jag älskar dig min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0