8 April - 09.

Det gick jätte bra igår kväll, dom som bor där är
hur söta som helst och min handledare var jätte
trevlig : ) så jag ser verkligen framemot dom här
6 veckorna. Känns toppen!

Imorse skippade jag jägarexamen, kändes inte värt.
Låg & myste med älskling istället : )
Så när jag kom på skolan hade vi svenska och vi fortsatte
med våran helvetestrapp, otrohet kom ganska långt ner
på våran lista ;p
Sen hade vi naturkunskap och vi diskuterade bara det vi
jobbat med sen fick vi sluta, då gick jag på studiegården
och gjorde bort provet. Det gick kanon : )

Nu har jag just kommit hem & sitter och äter på en gomacka.
Vi har just varit och handlat lite mer inför min födelsedag imorgon.
Tänka sig att jag fyller 18 år imorgon, gud vad jag längtar!

Ikväll blir det middag & tårta med släkten.
Så imorgon blir det att äta ute med mina underbara vänner!

Jag är nyfiken, för nyfiken.
Vill veta vad jag får av peder ; )
älskar dig gubben!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0