9 April - 09.

Idag är det min dag! :) Så grattis på mig.
Den här gången fyller jag hela 18 år och
jag måste säga att det känns riktigt bra.
Nu är jag redo för körkortet, får köpa snus
själv utan att be någon och får in alla mina
pengar på mitt konto, okej det är faktiskt
lite dåligt för jag är så van att få saker av
mamma & pappa när jag behöver, bort-
skämd är vad jag är. Men nu kommer det
bli ändring på det! Och det är egentligen
bara bra.

Hitills har dagen varit kanon, tack för att som
grattat mig : ) Och tack till min underbara klass
som sjöng för mig imorse.
Nu har jag just kommit hem från skolan, gjorde
samhälls provet sista lektionen och det kändes
väl inte sådär toppen. Vi får helt enkelt se hur det gick.
Så har vi varit och handlat lite inför ikväll & hämtat
ut smörgåstårtan, jävlar se dyr dom är.
500:-, men det äre värt.

Nu sitter jag bara här & ska kika lite på programmet
som peder fixade åt mig igår, körkortsteori : )
Och så vill jag att klockan ska bli halv 7 så jag
får mysa med mina underbara vänner!

Jag älskar dig Peder.
Du e se go ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0