. . .

Idag är jag less på allt känns det som, just nu
vill jag inte inskolas tre dagar på lovet för det känns
inte alls roligt. Är man för dålig och inte tar insiativ så
lär man inte få jobba i sommar & det är ett måste.
Jag är less på att jag kommer måsta fara på skolan
tusen gånger under praktiken & fixa matte b som jag
bara vill kasta långt bort åt helvete.
Jag har ett körkort att fixa och när ska jag ha tid att fixa
det? Jag vill ha det innan sommaren men det kommer
inte heller gå säkert.
Sen är jag less på hur människor är ibland, ibland när
jag ser på dig tänker jag bara på vidriga saker och jag
blir så satans äcklad.
Jag vill helst försvinna, bara en stund.
tack
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0