!!

Den här dagen har inte varit den bästa på länge kunn jag lova, imorse
steg vi upp tidigt som tusan för att kunna fara ut tidigt & lägga ut saltstena
och köra skoter, fiska, sola och äta gott på sjön.
Det gick bra till en början tills peder skoter la av, först höll variator remmen
på att gå av och sen gick startsnöre av. huaaaaa
Så gick pappas skoter sönder också, så det blev ingen tur på sjön idag men
vi fick iallafall köra ett tag och många skratt fick vi oss iallafall ;p

När vi kom hem åt vi grillat, gu se gott de va : ) Finns inget godare.
Efter det for jag ut och övningskörde typ tre timmar och mamma är
så söt. " Det här kommer inte bli några problem, du kommer klara
körkortet hur lätt som helst " Åh, glad jag blir.
Det går faktiskt jätte bra att köra nu, det är bara att kämpa med teorin.

Våran dator har lagt av så jag måste sitta på den gamla dator, dvs den jag
hade på mitt rum förut som knappt funkar. Men det är ju bättre än ingenting!
Och snart är Joakim klar med Peders dator så då får vi en dator på rummet.
Nu ska vi nog lägga oss och se en film, älskling har lovat mig massage så
jag ska nog snabba mig ; )


 /
Du vet nog inte vad du har försen jag inte finns där längre.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0