-

Här sitter jag i min lilla ensamhet och njuter av en hallon milkshake
eller man kan väl inte riktigt kalla det för milkshake eftersom jag bara
mixar ihop hallon & mjölk, visst det blir en liten surare smak än om man
lägger till glass och allting men jag tycker att det är fruktansvärt gott &
det är huvudsaken :)

Jag har försökt göra lite körkortsteori ikväll men det går trögt, direkt jag
får något fel så ger jag upp. Det är bara att nöta frågorna om och om igen
så ska nog det lösa sig, jag måste bara få orken först.
Skyltarna tycker jag är lättast, men sen "hur lång är bromsträckan om du
kör på normalt väglag i 90 km/h?" Huh, jag chansar bara.
Men jag ska nog lära mig, har ju trots allt bara tagit en körlektion.
Går faktiskt riktigt bra att köra nu & jag tror att den första körlektionen
var värst, eller värst är väl inte direkt rätt ord men jag var jätte nervös.
Och nu när jag gjort bort den första så kommer det bara gå bättre & bättre.

Jag funderar på att lägga mig framför tvn & vänta på att min kära pojkvän
ska bege sig hem från min bror så vi kan mysa, det finns verkligen ingen
goare person. Så underbar så det är inte sant.

Imorgon är det fredag & det innebär att jag har inget jobb jag måste sköta
och jag hoppas på att det blir en hel dag på sjön. Likaså lördagen, jag älskar
att bara ligga på sjön på ett renskinn & stekas i solen, får ju inte glömma bort
skotern också. Jag älskar verkligen att köra skoter, även fast peder tycker att
jag är farlig när det gäller skotrar, han är alltid så åkrädd. Fattar inte varför ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0