oh happy day

Ikväll har släkten varit här & firat mig, jag fyller ju som
sagt hela 18 år imorgon : ) Det var mycket mysigt och
massa roliga presenter fick jag, bland annat pengar
och en parfym som luktade jätte gott : )
Pappa & Marcus hade köpt den i Holland, det var en
jätte söt flaska dessutom.

Så nu är jag proppmätt, fick en god kyckliggryta med
fullkornsris till middag och på det blev det kaffe och
tårta & såklart en massa kakor jag bakat : )
Ända tills nu har jag suttit & pluggat in samhälls i min
tröga skalle, ska jag vara ärlig så förstår jag ingenting
och jag har läst i boken tusen gånger.
Det här med riksdag, regering & kommuner är faktiskt
inte så lätt som det verkar. Okey, man förstår att det är i
riksdagen som alla beslut tas, men sen vad parlamentarism
och så vidare är. Är en mycket bra fråga.

Jag har även hunnit med att måla naglarna ikväll, svart blev
det den här gången. Jag har blivit väldigt duktig när det gäller
att sköta naglarna, dom har börjat växa bra nu : )
Fick ett jätte fint nagellack av älskling idag också, gult vare!
han ville att jag skulle måla gult med svarta prickar, men jag
föll inte riktigt för det förslaget ;p får testa det någon annan
gång så han inte blir alltför besviken ;)

Tänka sig att jag fyller 18 imorgon, det känns ganska overkligt
om jag ska vara ärlig. Jag får köpa snus själv, jag får gå in på
hotellet, jag får alla mina pengar in på mitt konto, jag får ta körkort.
Ja, det finns massa positiva saker. Men jag vill inte bli äldre ;p
Fast nu ska jag vara positiv, det kommer bli en underbar dag imorgon.
Först & främst har vi bara tre lektioner & jag har utvecklingssamtal så
jag missar lite av omvårdnaden, jag slutar tidigt och då ska jag bege
mig hem & göra mig klar inför kvällen.
Jag ska nämligen ut och äta med mina underbara vänner, det kommer
bli jätte mysigt. Så ska vi hem till mig och se film efter det.
Och så kommer pappa tvinga i mig whiskey, för det har han gjort med
mina brorsor och det har blivit lite av en tradition. Söt pappa :p

Nej, nu ska jag lägga mig med min snygga pojkvän & mysa.
Njuta av sista dagen som 17åring & plugga samhälls!

Bilder kommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0